Friday, July 27, 2007

မွတ္တမ္းမ်ား (၂)

ဘေလာ႕လဲ၀င္မေရးတာႀကာၿပီ...

ကြ်န္ေတာ္႕အတြက္အစ္ခုတစ္ေလာ... ကံေတြမ်ားေကာင္းေနလားမသိဘူး.. အင္ဂလိပ္စာက..အမွတ္ေတြမ်ားမ်ားရေနတယ္.. ကိုယ္ကပဲတိုးတက္လာတာလား.. ကံေႀကာင္႕လားေတာ႕ေၿပာလို႕မရဘူးေပါ႕... ေက်ာင္းမွာ..စိတ္ညစ္တာပဲ.. မုန္႕စားခ်ိန္.. စားေသာက္ဆိုင္ေတြမွာ..
တန္းစီေနရင္.. အတန္းႀကီးေတြက..ကြ်န္ေတာ္တို႕ကို.. အႏိုင္က်င္႕.. တန္းၿဖတ္..ႀကားၿဖတ္၀င္... ေၿပာလို႕လဲမၿဖစ္ဘူး.. ကြ်န္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းက..လူဆိုးေက်ာင္းဗ်.. အတန္းႀကီးေတြထဲမွာ..ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက.
လူဆိုးေတြႀကီးပဲ.. ကြ်န္ေတာ္ကလည္း..ကံဆိုးလို႕ဒီေက်ာင္းေရာက္လာတာေပါ႕ေလ... prefect ေတြကလည္း..
အတန္းႀကီးေတြကိုေႀကာက္ေနေတာ႕....ကဲဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ...
ကြ်န္ေတာ္နဲ႕က်ဴရွင္ဆရာနဲ႕ကလဲမိုက္တယ္ေနာ္.. သူက..ပထမအခ်ိန္ခ်ိမ္းတယ္ေနာ္.. မလာႏိုင္ဘူးဆိုလို႕..
ေနာက္တစ္ခ်ိန္ ခ်ိမ္းရၿပန္ၿပီဒီေန႕...
တစ္ေန႕တစ္ေန႕.. ေက်ာင္းနဲ႕အိမ္နဲ႕ၿပန္တာကို..၁နာရီႀကာတယ္... စိတ္ညစ္တယ္.. ကြ်န္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းေတြဆို.. ၁၅မိနစ္ေလာက္နဲ႕အိမ္ေရာက္ေနၿပီ... ဒါေပမဲ႕..ေနာက္ႏွစ္က်ရင္..ေတာာ႕..
ေက်ာင္းနားကအိမ္ကိုေၿပာင္းၿပီ..အဲ႕ဒီေတာ႕..အဲ႕ဒီ႕ေလာက္အေစာႀကီးထစရာမလိုဘူး... အစ္ကိုနဲ႕အစ္မနဲ႕ကေတာ႕... ခံေပါ႕.. သူတို႕အဲ႕ဒီ႕က်မွ..၀တ္လည္.ၿပီးေစာေစာထရမယ္..

No comments: