Friday, July 20, 2007

ေန႕စဥ္ဒိုင္ယာရီမွတ္တမ္း

ကြ်န္ေတာ္အစ္ခုအစီအစဥ္ရွိတာက...
ေန႕စဥ္ဒိုင္ယာရီေရးဖို႕ပါ...


အစ္ခုေတာ႕..
ေန႕စဥ္ကြ်န္ေတာ္..ေတြးေတြးေနတာေလးေတြရွိတယ္ဗ်...
ကြ်န္ေတာ္႕စိတ္ထဲမွာ.. ဒီေန႕စင္ကာပူကလူေတြဘာေတြလုပ္ေနလဲ...
ၿမန္မာႏိုင္ငံကလူေတြေရာဘာလုပ္ေနလဲ... အဲ႕ဒါကို..ေက်ာင္းသြားတိုင္းလမ္းမွာစဥ္းစားတယ္...
ၿပီးရင္.. ငါဒီလိုအေၿခအေနၿဖစ္ေနတာ..ကဘာေပၚမွာငါ႕လိုလူေတြေရာ..အဲ႕ဒီလိုၿဇစ္ေနလား....
အၿမဲတမ္း..ကိုယ္႕အေႀကာင္းေတာင္မစဥ္းစားႏိုင္ပဲ... အဲ႕ဒီ႕...ကဘာနဲ႕ပဲ..ခ်ီၿပီးေတာ႕စဥ္းစားေနတယ္..
ေက်ာင္းမွာလဲအဲ႕ဒီ႕လိုပဲ...
ကြ်န္ေတာ္အစ္ခု..ကိုယ္႕ကိုကိုအၿမဲစိုးရိမ္ေနတယ္... စာေမးပြဲက်မွာတို႕.. ဘာတို႕...
အဲ႕ဒီ႕အခ်ိန္က်ေတာ႕လည္း.. ကိုယ္႕လိုပဲ..ေက်ာင္းမွာအဲ႕ဒီ႕လိုၿဖစ္ေနတာေတြရွိလားတို႕....
ကြ်န္ေတာ္ကသာၿဖစ္ေနတာ..ကြ်န္ေတာ္႕လိုပဲ..အင္ဂလိပ္စာမွာ..စာေမးပြဲက်ေနတဲ႕... သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ႕
ေအးေဆးပဲဗ်ာ... ဘာေတြလဲေတာ႕မသိေတာ႕ဘူး.....
စိတ္ေတြကေတာ႕ညစ္ေနတာပဲ...

2 comments:

ေမ said...

Psycho ေရ ... တစ္ခု ႏွစ္ခုလို႔ေရးရေပမဲ့ “အခု” ကိုေတာ့ အစ္ခုလို႔ မေရးနဲ႔ေနာ္။

Psycho-Legend said...

ဟုတ္ကဲဂ်..